How تورم لثه can Save You Time, Stress, and Money.

Wiki Article

قبلینوشته قبلی:مدت زمان ایمپلنت دندان چقدر است؟بعدینوشته بعدی:معایب لمینت دندان چیست و چه عوارضی دارد؟

دندان مصنوعی یا تاج‌های دندانی یا موارد دندانپزشکی دیگری که کاملا با محیط دهان تطبیق نیابند

برای مثال تصور کنید، ضربه و صدمه به پا منجر به ایجاد ورم موضعی و یکطرفه شده است که این ورم می‌تواند ناگهانی یا تدریجی ایجاد می‌شود. اگر ورم، ناگهانی و همراه با درد و کبودی باشد، معمولا نشانه‌ای از پارگی لیگامان‌ها یا شکستگی استخوان است، ولی اگر در عرض ساعت‌ها یا حتی روزهای بعد ایجاد شود، می‌تواند به دلیل تحریک مفصل یا کشیدگی مختصر در رباط باشد.

ممکن است بعضی افراد دردی خفیف یا حساسیتی را تجربه کنند ولی متوجه تورم لثه نشوند. به‌هرحال درمان این درد، بسیار مهم است.

ورم لثه معمولا به دلیل جرم و یا باکتری انباشته شده روی دندان است. ورم لثه به عنوان یک بیماری غیر تخریبی لثه شناخته میشود ، اما تداوم این مشکل می تواند منجر به پیشرفت التهاب لثه گردد که بسیار جدی تر است و می تواند نهایتا منجر به لق شدن دندان و از دست دادن آن شود.

به‌علاوه، تنباکو به دندان و لثه‌ها آسیب می‌زند، سبب ورود عفونت‌های باکتریایی به لثه و در نهایت منجر به بیماری لثه می‌شود.

با مراجعه به دندانپزشکی این دندان پزشک ها هستند که دندان ها و دهان را برای شخیص این بیماری معاینه می کنند تا متوجه جرم ،پلاک در دهان شوند.

با سلام.ببخشید دکتر .من قوزک پام بر اثر تصادف اسیب دید read more و ورم کرد اما کبودی نداشت .

همچنین میزان مصرف نمک را کاهش دهند و در هنگام خواب یا استراحت، با گذاشتن یک بالش کوچک، پاهای خود را کمی از سطح قلب بالاتر قرار دهند.

بهتر است که در صورت ایجاد و مشاهده هرگونه تورم لثه به دندان پزشک مراجعه شود، اما می توانید از چند درمان خانگی نیز برای بهبودی و یا جلوگیری از پیشرفت بیماری استفاده کنید، مانند:

یاعرض سلام من املی هستم جواب پیام را نداده اید منتظر جوابم هستم. ایا باید انرا بندم یا گچ بگیرم اتل بگیرم .درد خیلی کم اندک اگر فشار بدهم جلو قوزک ورم را .

این باکتری ها ممکن است برای سلامت دهان در مقابل انباشتگی و جمع شدگی آنها مضر شود و از طرفی جرم های دندان می توانند منجر به پوسیدگی دندان ها نیز شوند و مشکلات لثه مانند ورم لثه و بیماری لثه و همچنین عفونت لثه را به وجود آورند.

با سلام. مادر من ۶۴ سال دارند ،بعد از یک شک ناشی از دیدن صحنه تصادف البته بدون آسیب دیدگی دچار اسپاسم های گوارشی شدند و بعد از مدتی که این مورد رفع شد دچار ورم هر دو مچ پا که بیان می لثم ورم کرده شود دردی سوزشی در ناحیه دارند،داروی فشار خون هم می خورند، اضافه وزن هم دارند، ولی ورم مچ جدیدا اتفاق افتاده لطفا راهنمایی کنید.

اگر حساسیت دندان‌های شما شروع شده است، می‌تواند به این معنا باشد که شما خیلی محکم مسواک را به دندان‌های خود می‌کشید یا می‌تواند نشانه ابتلا به بیماری لثه باشد که از حالت خفیف پیشرفت کرده است.

Report this wiki page