علت متورم شدن لثه - An Overview

Wiki Article

این کارها نیروی بیش از حدی بر روی بافت‌های پشتیبان وارد کرده و ممکن است سبب نابودی آن شود.

خطر عفونت اگر سیستم ایمنی بدن شما به خطر بیفتد (به عنوان مثال ، اگر شیمی درمانی می کنید یا پیوند عضوی انجام می دهید)، حتی خطر عفونت در یک دندان خاص ممکن است دلیل کافی برای کشیدن دندان باشد.

سلام دکتر من پری شب مچ پام تو فوتبال آسیب دید اول درد کم بود بعد صبح شدید تر شد حتی راه ب سختی میرفتم بعد از تخم مرغ و زرد چوبه زدم دردش کمتر شده ولی درد کم دارم فقط بادش نخوابیده باسلام

در این درمان جرم ها و پلاک های دندان پاک می شوند و این عمل اصطلاحا جرمگیری نام دارد. انجام این کار ممکن است باعث ایجاد ناراحتی و درد در فرد گردد به خصوص زمانی که جرم ها بسیار بزرگ و گسترده و قدیمی باشند و یا زمانی که دندان بسیار حساس شده باشد. دندان پزشکان ممکن است نحوه صحیح مسواک زدن و بهداشت دهان را به بیمار توضیح دهند.

سلام من مچ پام ورم كرده ٢روزه با كمي درد تو محل كار كفش پاشنه بلند ميپوشم ايا ممكنه ازون باشه يا بخاطر اينكه پشت ميزم پاهام اويزونه يا مشكل جدي تري ميتونه باشه باسلام

مسواک زدن و نخ دندان کشیدن را ادامه دهید، و زبان خود را مسواک بزنید، اما از مسواک زدن محل کشیدن دندان خودداری کنید. انجام این کار به جلوگیری از عفونت کمک می کند.

علت اصلی تورم لثه انباشته شدن باکتری میان و دور دندان هاست و این جرم ها منجر به واکنش ایمنی می شوند که این حالت ممکن است باعث تخریب لثه نیز شود و نهایتا منجر به شرایط وخیم تر و نیاز به کشیدن دندان خواهد شد.

با سلام. مادر من ۶۴ سال دارند ،بعد از یک شک ناشی از دیدن صحنه تصادف البته بدون آسیب دیدگی دچار اسپاسم های گوارشی شدند و بعد از مدتی که این مورد رفع شد دچار ورم هر دو مچ پا که بیان می شود دردی سوزشی دلیل باد کردن لثه در ناحیه دارند،داروی فشار خون هم می خورند، اضافه وزن هم دارند، ولی ورم مچ جدیدا اتفاق افتاده لطفا راهنمایی کنید. باسلام

مترونیدازول گاهی به همراه پنی سیلین برای رفع انواع بیشتری از باکتری ها تجویز می شود.

بعد از ۲۴ ساعت ، با دهان خود را با یک محلول نمک و آب گرم بشویید.

اولا ایشان باید تحت نظر متخصص داخلی باشند وآزمایش های فصلی مربوطه را انجام دهند

راستی اینم بگم خدمتتون که من از مچ پا تا انگشتان پا ورم دارم. وثابتم هست.ورمش

نخ دندان را هم با ملایمت میان دندان‌ها بکشید تا باعث تورم نشود. با دقت، نخ را click here میان دندان ها بکشید و مواظب باشید نخ به سمت پایین و لثه‌هایتان نرود تا به آن‌ها آسیب نرساند.

در این مقاله قصد داریم دلایل ایجاد تورم لثه، انواع ورم لثه و راه کارهایی درمانی آن را توضیح دهیم، امیدواریم بتوانید اطلاعات کافی را این مورد کسب کنید؛ ولی بهترین کار در صورت مشاهده هرگونه ورم مراجعه به دندان پزشک می باشد.

Report this wiki page