Fascination About علت ورم لثه پشت دندان

Wiki Article

در زمان معاینه دندان، لثه‌ها توسط یک خط کش کوچک مورد بررسی قرار می‌گیرند. در این معاینه، التهاب و هر گونه سوراخ یا حفره‌ای در اطراف دندان بررسی خواهد شد.

با مراجعه به کلینیک دکتر آقاجری و طی جلسه ای که با تیم دندانپزشکی خود خواهید داشت در همان روز اول زمان تقریبی کاشت دندان شما را ذکر خواهند کرد.

روش روت پلنینگ: در این روش، جرم موجود در ریشه دندان را از بین برده و لبه‌های ریشه دندان را صاف می‌کنند.

مغز گردو لطیف است و در اثر ماندن کهنه می شود و رنگ آن زرد یا قهو ه ای و طعمش تند می شود و باعث مسمومیت خواهد شد و نباید از آن استفاده شود .

قدم اول برای کاشت ایمپلنت دندان مراجعه به یک پزشک متخصص در این زمینه می باشد. در این مرحله پزشک موظف است که بیمار را در رابطه با نحوه ی عمل جراحی، نوع ایمپلنت، برند ایمپلنت، قیمت، وضعیت دندان ها و استخوان فک و.. آگاه سازد.

التهاب مزمن لثه‌ها یکی از عارضه‌هایی است که بسیاری از افراد به‌ صورت مزمن به آن مبتلا هستند و از جمله علائم آن می‌توان به متورم شدن بافت لثه‌ها اشاره کرد. تشخیص التهاب لثه‌ها در اولین زمان ممکن و اقدام برای درمان این عارضه بهترین راه برای پیشگیری از دیگر بیماری‌هایی مثل پریودنتیت است که می‌تواند باعث از دست رفتن دندان‌ها شود.

اگر بخواهیم بدانید که با جایگزین کردن دندان دیگر جای دندان خودتان و ایمپلنت آن چه تغییری شامل حال شما میشود و پاسخ دادن به این سوال که آیا ایمپلنت با دندان واقعی خیلی تفاوت دارد؟ باید بگوییم زمانی که شما به کاشت دندان میپردازید، در واقع جانی دوباره به لثم باد کرده دندان خود میدهید و این هیچ تفاوتی با دندان قبلی تان ایجاد نمیکند و عملکرد آن را حتی بهبود میبخشد. آیا ایمپلنت تمام دندان ها امکان پذیر است؟

۱. ۱ تا ۲ قاشق چای خوری روغن نارگیل را درون دهان خود بریزید.

هنگامی که ایمپلنت با استخوان فک جوش خورد تاج دندان که مشابه با دندان طبیعی فرد می باشد بر روی آن با کمک اباتمنت سوار می شود.

استفاده از مواد ضد عفونی کننده حاوی کلرهگزیدین که پس از روت پلنینگ مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 یکی از مواردی که با طول عمر و ماندگاری ایمپلنت رابطه مستقیم دارد قیمت ایمپلنت دندان می باشد. البته منظور از قیمت ایمپلنت همهن هزینه واقعی و تمام شده برای یک برند می باشد.

قیمت ایمپلنت های آلمانی به نسبت قیمت ایمپلنت های کره ای بسیار بالاتر می باشد اما در برابر ایمپلنت های آمریکانی مقرون به صرفه تر هستند.

برای پیوند پودر استخوان دو راهکار وجود دارد که برای بازسازی استخوان فک شما می توان از آن ها بهره گرفت. روش اول برای پیوند استفاده از استخوان نواحی دیگر از بدن شما می باشد.

یکی دیگر از روش های پر کاربرد در بین دندانپزشکان پس از ایمپلنت اندواستیل کاشت به روش ساب پریو استیل می باشد. کاشت ایمپلنت ساب پریو استیل در واقع برای عمل های یک مرحله ای یا افرادی که تمایل علت ورم لثه چیست به داشتن یک دست دندان مصنوعی کامل دارند انجام می شود.

Report this wiki page